Een website op maat voor maatwerkspecialisten YP Eurofix
Koop lokaal, eet lokaal … en ja hoor, werk lokaal! We zijn altijd blij als Limburgse bedrijven bij ons aan komen kloppen. Dat was niet anders toen YP Eurofix, een toonaangevend interieurbedrijf uit As, ons contacteerde voor een volledige make-over van hun website.

You’ve got the look
Als je een website bouwt voor interieurexperts, dan moet de look natuurlijk helemaal goed zitten. We kregen veel creatieve vrijheid, om een design te creëren dat dicht aanleunde bij de nieuwe corporate branding van het bedrijf. Verfijnd, elegant, tijdloos en strak. Een website die niet alleen stijl maar ook ruimte uitstraalt, net zoals de interieurprojecten van YP Eurofix.

Bouwen met woorden
Naast de kwaliteitsvolle fotografie die de interieurspecialisten zelf aanleverden moest er ook tekst voorzien worden. Dat deed onze in-house copywriter op basis van korte omschrijvingen van de diverse projecten waar YP Eurofix zich aan waagt. Onder ‘Woon’, ‘Werk’, ‘Kook’, ‘Baad’ en ‘Slaap’ vind je op de website een sfeerimpressie van de vele succesprojecten. Content om trots op te zijn, maar ook inspiratie voor toekomstige klanten. Met meer dan genoeg vrijheid om ook nieuwe resultaten toe te voegen. Bovendien zorgden we voor technische SEO-optimalisaties die verzekerden dat beeld én woord zo snel mogelijk laden. Want eens je de aandacht hebt, wil je ‘m niet verliezen door technische probleempjes.
Stroomversnelling
2020 was een wervelwind, en dus moet het allemaal wat sneller gaan dan verwacht. Geen probleem voor de MarkeDeers, die ook de input van alle content voor hun rekening namen en zelfs in deze gekke tijden vlot bereikbaar bleven via alle kanalen. Zo werd de creatie van deze website smooth sailing!