Gulf

International local heroes

Een vernieuwend loyaliteitsconcept uitwerken, dat was de uitdaging waar we samen met Pubmarket! en Gulf Nederland voor stonden. In de zomer van 2016 werd de Localhero Card geboren. Het idee? Nabijgelegen ondernemers betrekken bij de klantenkaart van Gulf. Wie deze localheroes zoal waren? De carwash, een garage, een broodjeszaak, …

native app website push notification facebook automation Gulf LocalheroCard

Markedeer ontwikkelde voor dit project:

  • Een native app én website, gebundeld in één content management systeem
  • Pushnotificaties met gebruiksvriendelijk beheersysteem
  • Gelinkte Facebookpagina’s met automatische posts

Double Dutch
De localheroes zijn op twee manieren en niveaus online aanwezig:

De algemene website legt het concept uit. Elke Localhero-locatie heeft ook haar eigen deelwebsite.

  • Hetzelfde concept is terug te vinden op Facebook: er is een algemene Facebookpagina, en daarnaast ook een Facebookpagina per Localhero-locatie. De pagina’s zijn gelinkt. Posten we iets op hoofdniveau, dan wordt dit automatisch ook gepost bij de lokale Facebookpagina’s (bv Almelo).

There’s only one Jason

We kozen voor een Wordpress-installatie, omdat we van daaruit gemakkelijk data konden exporteren. Die data lezen we dan in in de app. Het grootste voordeel? Eén gebruiksvriendelijk CMS waar je zowel de website(s) als de app beheert.

Webdesign
Website
Web development
App
Facebook