Hato

Online enlightenment

HATO Lighting is een van de wereldleiders in landbouwverlichting en distribueert haar eigen producten over de hele wereld onder het kwaliteitslabel ‘Dutch Design & Manufacturing'. De marktleider staat echter onder druk van concurrenten die goedkopere, maar een stuk minder kwalitatieve oplossingen aanbieden.

Samen met Pubmarket! ontwikkelde Markedeer voor dit project:

  • Een nieuw wereldwijd online platform voor HATO Lighting
website SEO user experience elearning call to action Hato Lighting

Spots op de klant
Het platform werd ontwikkeld om de concurrentie tegen te gaan en is gebaseerd op een grondige, viertalige SEO-analyse. De rode draad doorheen de ontwikkeling van de nieuwe HATO Lighting website? User experience.

E-learning
Een van de meest opvallende features van het nieuwe platform is de Light Academy. Via dit platform kunnen klanten kennismaken met de enorme hoeveelheid expertise die HATO Lighting heeft opgebouwd in de afgelopen 40 jaar. De Light Academy is een compleet platform voor e-learning: klanten kunnen hun eigen kennis stap voor stap uitbreiden en zo de basis leggen voor hun eigen HATO Lighting certificering.

website SEO user experience elearning call to action Hato Lighting

Never-ending calls-to-action
Op het online platform vinden partners en klanten een zeer helder én gedetailleerd overzicht van alle producten. Navigeren doorheen de producten en oplossingen is a piece of cake: het gebeurt intuïtief en vooral zeer efficiënt. Wanneer de informatie toch onvoldoende blijkt, kunnen bezoekers vanop eender welke pagina direct contact opnemen met HATO Lighting. Of gewoon meteen rechtstreeks een lichtplan aanvragen, natuurlijk.

In maar liefst vijf talen
Het nieuwe platform is gelanceerd in het Nederlands en Engels. Om de globale markt van HATO Lighting nog beter te bedienen, volgen begin 2017 drie andere taalversies: Frans, Spaans en Chinees.

Wireframes
SEO
Webdesign
Web development
Website