Fruityline

Reaping the fruits of training

Het Nederlandse Fruity Line is een producent van versgeperste premium fruit- en groentesappen en smoothies die concepten levert voor catering, horecagroothandels, foodservice, out of home en retail. In samenwerking met Pubmarket! bouwden we een online trainingscenter voor de werknemers en interimairs van Fruity Line.

elearning design development cms Fruity Line

Vliegensvlugge training
Beheerders kunnen naar believen gebruikers toevoegen in het systeem en ze koppelen aan bepaalde lessen. Allemaal in minder dan 60 seconden. Iedereen die meedoet en slaagt in het trainingscentrum, krijgt nadien een certificaat om zijn bekwaamheid te bewijzen. Heb je toch fout geantwoord? Dan krijg je een “tweede zit”-vraag om alsnog te scoren. Het trainingscenter is uiteraard volledig responsief opgebouwd, zodat deze feedback meteen mogelijk wordt. De implementatie gebeurde in drie talen: de cursisten kunnen opleidingen volgen in het Nederlands, Engels en Pools.

Markedeer ontwikkelde voor dit project:

  • De uitwerking van het design
  • De ontwikkeling van het trainingscentrum
  • Een gebruiksvriendelijke module waarin beheerders gemakkelijk lessen en vragen kunnen toevoegen
Webdesign
Website
Web development