Display advertising

Display advertising of banner advertising is, een beetje kort door de bocht misschien, de online tegenhanger van de good old printadvertentie. Net zoals de klassieke offline advertentie is online bannering een goede manier om meer visibiliteit voor je merk, product of dienst te creëren en zo meer merkbekendheid op te bouwen.

Display advertising service

Maar display advertising is wel oneindig veel flexibeler. Je kan zowel op desktop als op mobile devices adverteren, de keuze aan formaten is eindeloos, je kan heel precies targetten en doorlinken naar sites of landingspagina’s, enz. Bovendien, en dat maakt echt wel het verschil, zijn de resultaten van je online campagnes in real time exact meetbaar. Zo kan je voortdurend je campagnes bijsturen om tot een optimaal resultaat te komen.

Om je online media in te kopen kan je grosso modo met twee systemen werken. Via Google Display kan je wereldwijd 90% van alle internetgebruikers bereiken. Targetting doe je via een optimalisatieproces met zoekwoorden, demografische gegevens, geolocatie en remarketing. Programmatic buying via netwerken zoals Adform is de tweede optie. De ene partij biedt bannerruimte aan, de andere partij doet een bod en het beste bod krijgt de beste ruimte. Vraag & aanbod.

Niet persé maatpakken, maar wel maatwerk! Kom langs en vertel ons wat je zoekt