Hoe maximale conversie creëren?

Digitale communicatie heeft ervoor gezorgd dat er efficiënt lead gegevens verzameld kunnen worden. Het is dus mogelijk om gericht te communiceren met mensen die interesse vertoond hebben in je diensten of producten.

Ook al reageren deze leads op gerichte acties, toch blijkt vaak dat de conversieratio laag ligt. De reden hiervoor? Ook een digitaal verworven lead legt een customer journey af. En ook hier moet men rekening houden met de fase waarin de lead zich bevindt.

We begeleiden jullie in het behalen van meer conversie door antwoorden te geven op:

  • Wat is de customer journey van jouw doelgroep?
  • Welke touchpoints moeten we inzetten in deze customer journey (Social media, SEO, SEA ...)?
  • Welke boodschappen moeten we geven in elke fase van de customer journey om succes te boeken?
  • Hoe moet de website ingericht zijn om aan succesvolle lead nurturing te doen?
  • Welk CRM moet gehanteerd worden?
  • Welke automated marketing flows moeten we opzetten?
  • ...

We bekijken steeds samen de huidige situatie en stippelen een roadmap to success uit die resultaten oplevert.

Abonnementsformule maximale conversie

We hebben een aantal interessante abonnementsformules uitgewerkt ter ondersteuning van maximale conversie. Deze omvatten een vooronderzoek, online marketing activiteiten & reporting. In ruil hiervoor betaal je een vast maandelijks bedrag dat we op voorhand afspreken.

VOORONDERZOEK

  • Quickscan
  • Online marketing plan

ONLINE MARKETING

  • SEO
  • SEA
  • Social media beheer
  • Social media advertenties
  • Display advertising & retargetting
  • E-mailmarketing
  • Blog artikels
  • Website contentbeheer

REPORTING

  • Rapportage
  • Meeting

SET UP (Eenmalig)

  • Quickscan
  • Online marketing plan
  • Google Analytics instellen
  • Keywordanalyse
  • Opzetten social media
  • Ontwikkeling e-mailtemplate

Voor jouw abonnementsformule op maat, klik hier.

Workshop 'Van leadgeneration naar leadnurturing!'

Schrijf je nu in voor de gratis workshop ‘Van leadgeneration naar leadnurturing!’

Wat kan je verwachten van deze workshop?

GRATIS analyse van de huidige situatie in jouw bedrijf betreffende leadgeneration en -nurturing en aanbevelingen naar de toekomst toe!

Output:

  • Rapportering rond huidige situatie
  • Advies rond bijsturing
  • Stappenplan

Vraag hier een gratis workshop aan!